For utstillere
Standalternativer
Registreringsgebyr / påmeldingsavgift: Kr. 3.000,-
(fast pris, ikke refunderbart)
Tidlig påmelding frem til 1. april 2025. Deretter legges kr 1000 på hver av standpakkene.
Maskinpakke 50 m²
Kr. 27.100,-
Kun gulvareal.
Eventuelle utstillingsvegger, tepper, møbler, belysning osv. må bestilles separat.
Ekstra areal: kr. 345 pr. m²
Grunnpakke 12 m²
Kr. 18.990,-
Kun gulv og utstillingsvegger.
Eventuelle tepper, møbler, belysning, elektrisk osv. må bestilles separat.
Ekstra areal: kr. 670 pr. m²

Møblert stand 12 m²
Kr 27.590 ,-
Standleie inkludert utstillingsvegger, grå teppefliser, 4 barstoler, 1 ståbord, frontdisk, 4 spotlights, 1 stikkontakt 10 ampere, brosjyrestativ, søppelbøtte.

Møblert stand 18 m²
Kr 34.530,-
Standleie inkludert utstillingsvegger, grå teppefliser, 6 barstoler, 2 ståbord, frontdisk, 6 spotlights, 1 stikkontakt 10 ampere, brosjyrestativ, søppelbøtte.

Møblert stand 24 m²
Kr 41.600 ,-
Standleie inkludert utstillingsvegger, grå teppefliser, 8 barstoler, 2 ståbord, frontdisk, 8 spotlights, 2 stikkontakter 10 ampere, brosjyrestativ, søppelbøtte.
Standens utforming kan endres av arrangør avhengig av plassering og få annen lengde og dybde.

Møblert stand 30 m²
Kr 48.150,-
Standleie inkludert utstillingsvegger, grå teppefliser, 9 barstoler, 3 ståbord, frontdisk, 10 spotlights, 2 stikkontakter 10 ampere, brosjyrestativ, søppelbøtte.
Standens utforming kan endres av arrangør avhengig av plassering og få annen lengde og dybde.
Alle priser på denne siden er eks. mva.
Søknadsskjema og personvern
Søknad om standplass leveres på Stavanger Forum sine nettsider. Stavanger Forum ivaretar dine opplysninger i henhold til sin personvernerklæring.
Agrovisjon.no samler ikke inn personopplysninger.
Tildeling av standplass
Søknad om standplass vil bli behandlet av utstillingskomitéen, som tildeler plass på utstillingen etter at søknadsfristen er utgått. Deretter vil Stavanger Forum skriftlig bekrefte bestillingen og utstillere vil få tilsendt en tegning som viser plassering, standnummer og mål av endelig standareal.
Arrangøren forbeholder seg retten til å justere standen til nærmest praktisk gjennomførbare størrelse.
Kansellering
For utstillere som kansellerer sin stand, gjelder følgende betingelser:
- Kansellering etter 31. juli 2025: 10% av standleien må betales
- Kansellering etter 1. august 2025: 50% av standleien må betales
- Kansellering etter 1. oktober 2025: 100% av standleien må betales
HMS
Utstilleren bekrefter:
- å følge alle lover og forskrifter som gjelder for deres arbeid iht. Arbeidsmiljøloven og Internkontrollforskriften, samt arrangementets regler og retningslinjer.
- at deres firma har et operativt internkontrollsystem/HMS-system og vil forsikre seg om at underleverandører som de engasjerer har det samme.
- at de vil velge leverandører som har arbeidskontrakter, minstelønn, oppholds- og arbeidstillatelse for sine arbeidstakere, og at de ikke driver sosial dumping.
- at de vil videreformidle generelt reglement og HMS-regler for arrangementet til alle som skal være involvert i arbeid på standen.
- at de vil informere arrangør om navnet på eventuelle leverandører de har engasjert til å utføre arbeider på deres stand i god tid før arrangementet starter.
- at alle avvik og uønskede hendelser under opp- og nedrigg, samt under arrangementet, vil bli rapportert via https://forumruh.no
Fremleie av utstillingsplass er ikke tillatt. Dersom hovedutstiller skal ha andre firmaer på sin stand (medutstillere) og disse skal oppføres på utstillerlisten på websiden, i messeavisen o.l., må standeier registrere disse som medutstillere og betale et registreringsgebyr på kr 9.215,-
Arrangøren forbeholder seg retten til å kunne avlyse utstillingen.
Partene vedtar Stavanger Tingrett som forliksråd.
Fullstendig reglement og HMS-reglement blir publisert på utstillerportalen og forutsettes lest, forstått og fulgt.